JENNYPENNY
Long time no see 2010-05-06
Ja, det har hänt så mycket men ändå ingenting. Lyckades bli kvar på min semester i Nice några extra dagar. En tvångssemester med andra ord. Bodde på hotell helt ensam vilket jag tidigare aldrig har gjort förut. Hotellet var bra och jag badade badkar, läste en bok och åt croissanter :) tur att man inte behöver städa hotellrummen själv. Nåja, jag lyckades ta mig hem till slut; i en hyrbil. Så jag fick en roadtrip genom Europa också på köpet...vilken resa! När jag väl kom hem till min lilla familj som jag saknat ihjäl mig efter, somnade jag som en stock! :) Och jag undrar en grej; varför blir man alltid fast när man åker till Frankrike!? Förra gången var det samma sak, fast den gången fastnade vi i Paris!



Kommentarer (1)
Kommentarer
Hahahaa...vilket äventyr! frankrike tycker om dig och vill inte att du ska lämna henne ;)
Betra 2010-05-12
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: