JENNYPENNY
Så där ja... 2009-09-24

 

 

 

Det tog ett litet tag och en dos tjat av min kära syster men nu har jag äääntligen skaffat mig en blogg! Är alltid lite sent ute...med nästan allt. BB-väskan tillexempel, packade jag efter att vattnet gått och ändå hade jag gått över tiden nästan 14 dagar, fick med mig bodyscrub istället för duschcreme. LYCKAT!

Ett annat exempel på min seghet är när varenda kotte hade sett Sex and the City och serien säkert visats två gånger på tv, då kom jag på att jag gillade den. Undrade varför ingen ville se den med mig och fick det då konstaterat för mig att alla sett den minst två gånger och kunde typ alla repliker utantill. Så fick snällt se den själv...okejdå, hade sällskap av snaskpåsen.

För övrigt har det varit en lååång dag. Kära lilla A vaknade på morgonkvisten och tyckte att hennes mage behövde påfyllning så det första vi ägnade oss åt var mjölkning. Sedan har det bara rullat på. Dagens höjdpunkt var att mina bilder kommit och det bokstavligt talat kliar i mina fingrar; det ska sorteras, klippas, klistras, sättas in i album, tittas på och bara beundras. Har köpt fina album där jag ska sätta in de alla kort på min supermodell A




 

Har förresten gått och blivit en frukostfantast från att ha varit Fröken Antifrukost ungefär hela mitt halvlånga liv. Detta har jag att tacka min S för som gjort mig totalt frukostberoende. Nu har jag någon slags dille på Crispbread med avokado och hushållsost. Skulle nog mest troligt kunna smälla i mig ett helt paket Crispbread och fortfarande inte vara psykiskt mätt. YUMMY!

 

 

 

 

Kommentarer (7)
Kommentarer
Äntligen Jenny! det var ju intressant, ska följa din blogg troget! =)
Anonym 2009-09-24
är dom här bilderna förresten tagna med din nya kamera?
Emmy 2009-09-24
Bra, då är det i alla fall en som kommer att läsa den ;) yesbox, dom är tagna med den...
Jenny 2009-09-24
hehe jag ska nog börja marknadsföra din blogg, vem vet du kanske börjar tjäna pengar på den och blir stenrik :D
Anonym 2009-09-24
haha :) that would be something!!!
jenny 2009-09-25
jenny är nya blondinbella :P Jennybella
Anonym 2009-09-25
Jovisst!! haha...
Jenny 2009-09-25
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: