JENNYPENNY
It´s all to Beautiful... 2009-09-29
"Over bridges of sighs
To rest my eyes on the news of the season
Under the autumn sun
To town, that´s where I´ve been

What did you do there? - I splurged
What did you feel then? -Well I cried
But why the tears there? - I'll tell you why

It's all to beautiful, It's all to beautiful
It's all to beautiful, It's all to beautiful"



Ja, det satt sannerligen fint med en runda på stan. Köpte mig en skinnjacka och ett par nya stövlar och en massa annat smått och gott. Nu känner jag mig lite uppdaterad minsann och slipper känna mig som en surtrasa på vift. Köpte även ett par mörkblå jeansleggins och en gråmelerad tröja som var riktigt höstig och mysig. Det var första gången på väääldigt länge jag köpte saker enbart till mig själv. Nu för tiden är det ju så att jag mest köper saker till Fröken Alva...okejdå, det smög med en jättesöt liten halsduksaktig sak till henne! Men säg inte till någon ;)
Kommentarer (0)
Kommentarer
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: