JENNYPENNY
Sjukhus och tårar... 2009-10-06
Stackars lilla liten har varit sjuk. Det började på fredag då allt inte riktigt stämde med lilla A som spydde som en fontän. En allmänt ledsen, hängig och förtvivlad liten tjej var hon, Alva, och jag var en allmänt ledsen, rödgråten och på gränsen till hysterisk mamma. Vi åkte till barnmottagningen där dom tyckte att A skulle bli inlagd för att se hur det artade sig. Ett antal kirurger och barnläkare klämde och kände på Alva, det togs en massa prover och ultraljud men man hittade inget fel på A som fortsatte att spy. Vi frågade om det kunde vara magsjuka men alla sa att det är ytterst ovanligt att bebisar får det. Nåja, på lördag fick vi permis eftersom dom tyckte att A inte var nämnvärt påverkad av sitt tillstånd och samma dag på kvällen fick jag magsjuka! HURRA! Kan säga att det är första gången jag blivit glad över att jag fått magsjuka. Så nu är allt frid och fröjd hoppas jag, för lite nojjig är jag fortfarande kan jag säga. Men antar att det är en mammas uppgift :)
Kommentarer (0)
Kommentarer
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: