JENNYPENNY
Party, party... 2009-10-17

Alva i "gammelmosters" famn ♥



....nåja, ritkigt så vilt gick det inte till när Alva hade namnfest idag. Däremot tryckte vi i oss en massa smörgåstårta, princesstårta, kakor, kaffe och läsk. Är fortfarande mätt och har en känsla av att jag aaaldrig kommer att bli hungrig igen :) Hedersgästen sov mest under hela festen, säkert för att hon skulle slippa städa upp efter festligheterna misstänker jag. Precis när vi blev färdiga vaknade hon, alldeles för bra timing tycker jag ;)



Hade för övrigt trott att vi skulle hungra ihjäl och beställt två GIGANTISKA princesstårtor som vi nu har fått frysa in! Och det har blivit över en massa kakor och snask...inte bra! Dom kommer att kalla på mig från skåpet; "Jennyyy, ät oss,ät oss..."
Kommentarer (0)
Kommentarer
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: