JENNYPENNY
Jag har städat, jag har skrubbat... 2009-10-23
...nåja, riktigt så entusiastisk har jag ju inte varit :) Men renbäddat, dammsugit och städat toaletten det har jag gjort. Brukar inte skrubba så värst mycket när jag städar...ja, förutom toastolen! Det är inte så att jag kryper runt med ändan i vädret och skrubbar golvet med en borste som alla husmödrar gjorde förr i tiden rödmosiga i ansiktet med svetten rinnande längs ryggen...nej, har en aningen slappare städstil men rent brukar det bli ändå.


Mina rosa arbetskompisar.

Insåg att jag har släpat hem en massa rosa saker; rosa skärbräda, rosa diskhanddukar, rosa tvålpump, rosa kökshanddukar, rosarutigt förkläde + plus en massa andra rosa detaljer. Liiite mycket rosa men har en massa annat neutralt som balanserat upp min överkonsumtion av kulören rosa. Men jag kan inte få nog :)

Kommentarer (1)
Kommentarer
pittää sitä joskus siivotakki! mutta niinkö pappa sanoo bättre lite skit i hörnet än ett rent helvete
mamma 2009-10-26
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: