JENNYPENNY
Mamma...jag glömde nästan! 2009-11-20

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥GRATTIS MOMMO♥

Hälsning till mommo från mäjj, Eddie och Simon! Jag vet att du har Alva-abstinens, den här bilden på mig kanske har en abstinensdämpande effekt...hmm, eller så inte!? Och vet du vad mommo, pappa är på stan och han har köp en spännande leksak till mig, bamsetandkräm och en splitterny pyjamas som jag kan mysa runt i.  Jag har tagit en liten tupplur och ikväll ska jag bada och busa mycket :)
Hoppas att du har haft en fin dag, för det har jag! Jag har bitit och "läst" i min spännande badbok och snurrat runt på filten, ätit broccoli (uäk) och morot, till efterrätt fick jag aprikospuré! NAM!!!

Nu mommo ska jag fortsätta busa! Vi ses nästa vecka!

Kram på din födelsedag!
Kommentarer (1)
Kommentarer
tämä on kyllä ihanin synttärionnittelu mitä koskaan olen saanu. mommolla on ikävä mutta kohta nähhään ja käyään ostaan alvalle lärä gå stol! nu ska mommo dricka kaffe o äta en julstjärna! ha det bra, vi ses snart! hälsa rapa mooses o simo ripa
mommo 2009-11-20
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: