JENNYPENNY
Snow and Ice 2009-11-25





Nu är jag less på regn, regn, regn och plusgrader! Jag vill ha is,is,is och minusgrader! Vet att jag kommer att ångra mina ord när det blir smällkallt och man inte ens vill sticka näsan utanför dörren, ögonfransarna blir frostiga och tårna blir kalla och domnar bort. Men saknar ju såna där stora härliga snöflingor och knastret under skorna när man är på promenad och framför allt att det blir mycket ljusare när snön kommer. Tänk lite varm choklad, mackor och solsken en härlg vårvinterdag :) kanske lite skridskoåkning, skoter eller varför inte pulka!!! Aww...får väl drömma vidare och helt enkelt dra ner rullgardinen så jag slipper se allt det grådaskiga och tråkiga.

Kommentarer (0)
Kommentarer
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: