JENNYPENNY
Ett halvår har gått... 2009-12-17
sedan...




Alva var så här liten--->3550 gram och 50 centimeter. Här är hon bara några timmar gammal och trött, mycket trött.

Nu är hon inte fullt lika liten


(synd bara att mamma ser ut som ett stolpskott, men det bjuder jag på så här i juletider ;))


I den undre bilden kör A för övrigt sin mäbu-mäbu move. Hon kör värsta grejjen med handen precis som om hon vinkade eller något och den är avancerad. Jag har försökt mig på en mäbu-mäbu move men lyckas inte få till samma ljud som Alvis. Hon kan också göra fler ljudeffekter, exempelvis ava ava ooch ma ma ma :)
Måste nog öva vidare så att jag kan göra samma ljud som min lilla spelevink-dam.
Kommentarer (1)
Kommentarer
måå mikä ihana pallero piika,, mummon rakas!
mommo 2009-12-18
Kommentera inlägget
Namn: Kom ihåg mig
Bloggadress:
Kommentar: